-
ve větvi se nachází logika cílového stavu z větve #11123
- pro vývoj vzhledu cílové komponenty stačilo, ale v další iteraci bych přidal větev, která logiku následně upraví:
- přidá se tlačítko, či checkbox dle kterého bude jasně vidět, že se nyní volí cílové elementy
- bude možno zvolit více než jeden cílový element
- při přepnutí zpět na výběr elementů a poté opětovný návrat nebudou předtím vybrané cílové elementy znovu v editaci (musí se znovu dát použít Add tlačítko)
- potřebné komponenty budou potřebovat návrh ve figmě
- pro vývoj vzhledu cílové komponenty stačilo, ale v další iteraci bych přidal větev, která logiku následně upraví:
-
k větvi #11121 - zobrazení cílového stavu
- funkce očička (componenta, kde budou vidět všechny atributy) bude přidána v rámci úkolu v další iteraci
- je třeba upravit logiku odstraňování (taky větev #11123) - i po použití tlačítka graficky/datově zůstává
-
k větvi #11122 - označení cílového stavu
- při schůzce ještě probrat zda opravdu chceme spočtené (computed) styly
- v další iteraci přidat úkol vytvoření componenty, která bude hodnoty atributů editovat - zatím pouze ikona dle návrhu figmy
-
ostatní:
-
rozšíření custom-button o edit-button styl + velkost XS
-
poznámka: v rámci větve přidán (možná jen částečně) obsah úkolu 11115 pro lepší merge + možnost porovnání stylů